Hopp och lek

Det är vad min träning har bestått av idag.

Fick för mig att jag ville lära mig en ny sak. Men det verkar som om det krävs lite mer än en dags övning för att få till det. Tror mina ben är en aning för tunga jämfört med min styrka i överkroppen.


Men bara man övar så kommer styrkan som behövs att komma med tiden.

Meningen är alltså att jag ska lyckas hålla kvar benen...




På eftermiddan körde vi ett pass i lokalen där jag ägnade mig åt parkour - eller så kan man ju lika gärna kalla det hinderbana, och att stå på händer.

Fram med bommarna, springa runt hoppa över, klättra på väggen, hänga i saker - leka leka leka!!


Å vad gör man efter ett träningspass!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0