Lantlolla träning

Helt otroligt, igår tog jag faktiskt en vilodag.


Jupp sant sant, jag gjorde faktiskt nada. Smaskade räkor och kollade film och serier hela kvällen istället. Så jäkla skumt det kändes. Man använde större delen av kvällen på att kolla klockan som vanligt för att se om det inte var dags snart att sticka till träningen. Men så fick man påminna sig själv om och om igen att
"Nej du, idag ska du vila".

Men idag slapp jag det problemet. Stack till gymet och mörade på med olika kroppsviktsövningar för överkroppen. Så jäkla roligt i början då man känner sig jätte lätt i övningarna. Men efter bara ett par set har jag helt plötsligt blivit blytung och kan knappt lyft upp mig själv.




Sen roade vi oss med lite mer lantlig träning i form av skogspromenad, hoppa- och springa upp på höbalar.


Jo faktiskt det är sånt som alla på landet roar sig med.
Eller vadå, det är väl inte bara jag =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0