Här gör vi som vi vill

Eftersom dagens pass bara var 1,5timme långt så försökte tränarn få oss till att träna lite mindre på grunderna. Men eftersom hon mest var upptagen med att lära ut en annan stil till några som inte ens är med i våran grupp så valde vi att göra som vi ville ändå.

Så det blev grunder som vanligt och sen extra mycket hopp träning. När jag väl var klar med allt jag ville göra så hade det redan blivit dags för vår tränare att gå iväg på sitt onsdags möte och vi fick fortsätta med att träna upphopp, fällkniven och rygglyft.


Självklart kunde jag inte bara gå därifrån sen, kan ju inte kasta bort ett tillfälle att stretcha när jag är varm och allt. Så även om det var en timmes kortare träning idag så var jag ändå inte klar försen då passen brukar sluta alla andra dagar.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Är det bara jag eller är det så att när man stannar kvar efter ett pass känns det dubbelt så nyttigt och effektivt som när man tränar på ordinarie tid??

2009-12-09 @ 22:28:49
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Wushu Cissi

Så sant, den vanliga träningen är ett måste men om man är där på "fritiden" så är man ju duktig. =)

2009-12-10 @ 05:56:36
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0