Rumpträning

Fick med mig Zacke bort till hallen på kvällen eftersom jag behövde någon som kunde passa när jag skulle köra squats. Hade tänkt att bara gå ner till lillrummet här i byggnaden men Zacke kände att det var dags att komma ut lite också.




Först blev det djupa benböj
40kg 8rep
50kg 8rep
60kg 8rep
70kg 8rep
75kg 6rep "PB"
50kg 8rep snabbt frånskjut upp

Sen ett par utfall på 30kg 12rep*3  



Stretching på det så var man både svettig och stel. Visst ska man bli vigare av stretching men det kommer knappast på en gång, själv kan jag knappt röra på mig efter ett ordentligt stretchingspass.

Finns en viss risk att jag också håller på att bli en sjukling eftersom klockan knappt har hunnit blivit tio och jag knappt kan hålla ögonen öppna längre. Får bli en tidig kväll för att försöka sova bort alla bacilusker.


Kommentarer
Postat av: Andrej

Haha. Hade brutalstretch sist och det kändes som om jag behövde någon med block och talja för att få upp mig från golvet. Men det blir ju bra sedan.

2009-11-11 @ 21:54:29
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Wushu Cissi

SV: Å trots att det gör så galet ont så är det ändå lite skönt. Nu när jag har börjat gå hårt åt mot insidalår så brukar jag behöva hjälp att få ihop benen igen efter stretchingen.

2009-11-12 @ 00:32:40
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0