Vad har jag gjort?

Det har vart en riktigt härligt varm dag och ändå är det skönt att kvällen kommer med lita kyla. Det känns på nått sätt fel när det är jätte varmt dygnet runt, för även under sommaren så tycker jag som svensk att temraturen SKA sjunka, om ändå bara lite, när solen går ner.

Fyllde i mina träningspassfunbeat nyss, något jag hade missat att göra i nästan en vecka vilket gjorde det så betydligt mycket jobbigare. Men eftersom jag och Zacke i stort sett gör samma saker så behövde jag i alla fall inte komma ihåg alla olika pass som vart senaste tiden. 

Jag tror man blir lite blind för vad man gör. Själv tycker jag ju att jag knappt har tränat nånting idag. Det blev lite i morse, det vanlig morgonpasset som fylldes med grunder och handform.

Sen fysträningen jag nämnde och nu på kvällen körde jag grundsparkar igen, övade på att kasta upp och fånga svärdet och stretchade. När jag väl var klar med att fylla i mina träningspass så insåg jag att dagens träning pågick i sammanlagt lite över fyra timmar, så varför känns det som om jag knappt har tränat??


Kommentarer
Postat av: Andrej

Jo tack. Du ligger på dubbla träningsmängden mot mig, och tycker inte att du tränar? Det innebär att du har hyfsad fysik. Och att kroppen tål mycket mer än man tror.

2009-09-14 @ 20:54:22
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Wushu Cissi

SV: Ja jag erkänner väl att jag kör en del när man tittar tillbaka, men ett pass till om dagen ska man väl klara av. Morgon, middag, kväll, då borde inte ens jag tycka att jag tränar för lite. =)

2009-09-15 @ 01:29:34
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0