Hoppas på att få ont

Ett till fyspass hann jag med innan kvällen. Jag fortsatte med benen och hoppas verkligen på att jag kommer kunna få lite träningsvärk i låren och inte bara i rumpan. Tror jag känner mig lite trött i låren men det brukar inte spela någon roll, träningsvärken kommer oftast inte ändå.

Men magen och ryggen har också fått sig en genomkörare och rutorna börjar bli allt tydligare igen. Så efter tävlingen har jag bestämt att magen kommer få vila sig ett tag tills efter solsemestern.

Nu är det dags för favoriten kyckling till middag, gott och mättande!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det i den kycklinggrytan? :)

2010-02-03 @ 20:37:37
URL: http://traningsemma.blogg.se/
Postat av: Wushu Cissi

SV: Kyckling, champinjoner och rödlök å så en pulverpåse med gräddsås. Till det brukar jag ha morötter, broccoli, paprika och ibland potatis. Känns riktigt västerlänskt och gott. =)

2010-02-04 @ 04:11:15
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0