Äntligen en snygging

Luva är ingen höjdare att ha när man tränar wushu, antingen flyger den runt och är ivägen eller så fastnar svärdet i den helatiden. Men det funkade fint på ett kvällspass när jag tränade benböj, utfall stretching och gick lugnt igenom form.


Tidigare är det bara Zacke av oss två som har suttit i en riktigt snygg mabu.


Mot slutet av passet när jag hade ägnat en hel del tid till att stretcha splitten lyckades jag sätta mig i en snygg mabu. Tänka sig efter 7 års wushu träning lyckas jag äntligen med en sån grundläggande sak som att sitta i en snygg mabu. Hahaha, jag har verkligen inte en wushu kropp för trots all stretching gjorde det ont i alla inblandade leder. Men nu när jag väl har lyckats en gång så är det väl bara att fortsätta varje dag så ska det gå bättre och bättre. =)

Kommentarer
Postat av: naddiz

Ingen bild på din snygga mabu? ;)

2010-01-14 @ 11:48:24
Postat av: Wushu Cissi

Nä jag glömde ju det men ska försöka komma ihåg att ta en bild snart =)

2010-01-14 @ 13:38:46
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0