Wind me up and watch me go

Jag öppnar ögonen och tänker att om jag håller dom öppna ett tag till så kommer jag snart att vara pigg nog att ta mig ur sängen. En stund senare inser jag att jag ligger och blundar igen påväg tillbaka i dvalan, vilket i och för sig var väldigt skönt men tyvärr inte något jag kunde fortsätta med.

Även om jag lyckades hålla ögonen öppna så kändes inte början av träningen särskillt mycket bättre. Ända tills det plötsligt blev en tvärvändning, som om någon tryckte på ON knappen och den fastnade inne. Jag varken kunde eller ville sluta, det kändes toppen och det gick minst lika bra.

Idag blev jag dessutom säker på att jag kommer kunna ha med min nya hoppkombo till EM. Tidigare har det bara känts som om jag BORDE kunna den tillräckligt bra tills dess. Under dagens träning blev den äntligen 100% då jag testade att köra rörelserna innan och dom två hopp jag ska köra efter,
nemas problemas!



Kommentarer
Postat av: Andrej

Vad kul med framsteg. Ser redan fram mot att följa er på EM!

2010-01-06 @ 09:49:23
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Wushu Cissi

Ja det här EM kommer bli lite mer spännande för min del. Nu har jag ju redan vart med om ett EM så nu måste jag försöka slå mig själv från förra gången vilket betyder bättre än hälften. Visst skulle jag redan nu vilja komma pallplats. =P

2010-01-06 @ 10:35:43
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0