Så jäkla kul!

Åkte upp mot Stockholm för ett prova på pass med pole dance.

Det var skitkul!
 Å även om det bara var ett halvt pass idag så lärde jag mig en massa olika rörelser där man hängde, snurrade, åla på marken och allt möjligt. Jag var först med att anmäla mig till kursen efter passets slut. Så nu hoppas jag på att jag hinner komma hem från skidåkningen i Orsa nästa söndag för att gå på första träningen.

Efter att jag har gått på några pass och lärt mig några rörelser bättre så kommer jag självklart att dela med mig med vad jag gör!


*

Passade även på att handla lite när jag var uppe bland alla affärer. Bland annat en cool och snygg vårjacka:

     





Kommentarer
Postat av: Naddiz

åh vad kul! Jag skulle också vilja testa det, verkar skitkul!! :)

2011-01-23 @ 14:33:54
Postat av: Wushu Cissi

Ja det är synd att du inte bor i närheten längre, isf hade vi kunnat börja träna tillsammans igen =)

En annan sport bara - eller sport och sport, träna i alla fall.

2011-01-29 @ 21:35:27
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Naddiz

ja det hade varit kanon! :) Menmen, förr eller senare flyttar vi väl härifrån, jag får lobba lite för att komma närmare dig och poledancing då :D

2011-01-31 @ 10:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0